Kalendář akcí

Zavřít

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
36. týden
2
36. týden
3
36. týden
4
36. týden
5
36. týden
6 7
8
37. týden
9
37. týden
10
37. týden
11
37. týden
12
37. týden
13 14
15
38. týden
16
38. týden
17
38. týden
18
38. týden
19
38. týden
20 21
22
39. týden
23
39. týden
24
39. týden
25
39. týden
26
39. týden
27 28
29
40. týden
30
40. týden
1
40. týden
2
40. týden
3
40. týden
4 5
Drobečková navigace

Úvod > Informace ze školy > Co se děje > Půda - podmínka života

Půda - podmínka života



Posledních 14 dní jsme se v hodinách přírodovědy věnovali tématu půda. Dozvěděli jsme se, jaké existují druhy půd a k čemu je každá z nich užitečná. Povídali jsme si o tom, jak půda vzniká, co všechno obsahuje a proč je tak důležitá pro život lidí, zvířat i rostlin. Na závěr tohoto tématu jsme navštívili Toulcův Dvůr, kde jsme se zúčastnili programu „Půda – základ života“. Díky němu jsme si mohli některé poznatky prakticky vyzkoušet a dozvěděli jsme se spoustu nových a zajímavých informací. Program byl zábavný, poučný a velmi dobře doplnil naše školní učení.

Martina Běhanová, třídní učitelka 4.A

Také žáci 4.B se vydali na výukový program „Půda, základ života“, který probíhal v krásném prostředí Toulcova dvora. Celý den byl naplněn objevováním, učením i radostí z pohybu a kontaktu s přírodou. Děti se nejprve dozvěděly, jak půda vzniká, proč je pro život na Zemi tak nezbytná, co všechno obsahuje a kdo v ní žije. Teoretické poznatky si pak ověřily prakticky – vzaly do ruky lopatky a vydaly se zkoumat půdu zblízka. Objevily v ní mnoho drobných živočichů, které následně pozorovaly lupou, určovaly jejich názvy a porovnávaly velikost i rychlost jejich pohybu. Nejrychlejší a nejsympatičtější se ukázala být stonožka, která si získala nejvíce pozornosti. Výlet měl i sportovně-herní zakončení – děti si zahrály hru na medvídka, při které se snažily co nejdéle udržet na stromě, a nakonec jsme společně navštívili hospodářská zvířata, která se v Toulcově dvoře mají opravdu hezky.
Celý den byl příjemný, poučný a přirozeně prožitý v rytmu přírody. Děti si nejen odnesly nové poznatky, ale také pochvalu za vzorné chování a spolupráci.

L. Chrzan Passiová, třídní učitelka 4.B